Super makkelijke mascarponetaart!

Afgelopen zaterdag was onze A. jarig. Hij wilde graag dat ik een aardbeientaart zou maken met een kant - en klare bodem, die hij in de winkel gezien had. Aan alle mensen die hij uitnodigde vroeg hij of ze dan ook aardbeientaart kwamen eten. Maar ja.. hoe maak je nu een taart die er net zo uitziet als op het plaatje? Ik googlede wat, en kwam uit op deze taart:




Het recept vind je hier (klik).


Zelf ben ik niet zo weg van kant - en klare bodems, maar A. vond 'm heerlijk!


Deze taart is erg snel te maken, en blijft denk ik wel favoriet. Wel bak ik een eventuele volgende keer de bodem zelf. Allicht minder E - nummers.. ;-)

Reacties

  1. Ziet er wel erg lekker uit. Omdat ik glutenvrij eet bak ik altijd de bodem zelf. Ik maak een ronde ca snij hemdoor midden een helft op een groot bord met zak er om zo de diepvries in en de andere helft gebruik ik voor monchoutaart, is net iets minder vet dan mascerpone. Maak dat maakt voor de kinderen niet uit natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De volgende keer wil ik ook zelf de bodem bakken. Ik vind kant en klare bodems zo droog! En idd.. voor de kinderen maakt 't niet uit ;-)

      Verwijderen
  2. jummie en nog gefeliciteerd!!
    Je kunt er ook rondjes uitsteken en mini cakejes maken als toetje>
    Groet, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Experiment, cake in de broodbakmachine.

Tip: broodbakmix!