Eetplan week 5

Vorige week hebben we ons aardig aan ons eetplan gehouden. Zodoende is er niets om door te schuiven naar deze week, dus kan ik helemaal blanco beginnen! Natuurlijk heb ik wel even gekeken wat er in de aanbieding is, en daar gaan we ook gebruik van maken!


Zondag: Aardappelpartjes uit de oven, doperwten, fricandeau
Maandag: Macaroni
Dinsdag: Wortels, aardappels en rest vlees van zondag
Woensdag: Rode bieten stampot
Donderdag: Restjes
Vrijdag: Erwtensoep uit de diepvries met een salade (voor manlief en mij)
Zaterdag: Patat


Onze A. is nogal kieskeurig en eet geen rijst / pasta. Daarom bewaar ik tegenwoordig kleine restjes stampot in de diepvries. Als wij dan pasta/rijst eten krijgt hij een restje stampot. Ideaal!

Reacties

  1. Onze jongste eet ook geen rijst en pasta, zo lastig! Ik geef hem meestal ook een restje. Als dat er niet is, neemt hij gewoon maar een boterham :-(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, heel lastig he? Hij weigert ook gewoon te eten, en uiteindelijk heb ik mezelf ermee, want dan komt hij snachts. :( Dus idd.. een restje of een boterham!

      Verwijderen
  2. Wij eten vandaag ook macaroni! Patat eten we elke laatste zondag van de maand, dus dat hebben we helaas net al gehad.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hmm.. misschien moeten we dat ook maar eens invoeren. ik vind elke week patat best veel, maar nu de jongens eraan gewend zijn is het moeilijk om ineens te stoppen.

      Verwijderen
  3. Ik ben wel benieuwd wat voor salade je combineert met de erwtensoep. Het lijkt mij namelijk niet direct een voor de hand liggende combinatie, maar misschien kun je me inspireren ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, klinkt wel wat gek he? De jongens eten erwtensoep en manlief en ik een salade.

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Experiment, cake in de broodbakmachine.

Tip: broodbakmix!