Eetplan week 4

We zijn alweer in de laatste week van januari aangekomen, wat gaat 't toch weer snel! Volgende week maandag hoopt onze E. jarig te zijn, 6 jaar wordt hij dan. Sjonge..


Vorige week vrijdag stond er restjes op het menu, maar we werden te eten gevraagd bij mijn ouders, dus schoof ik de spitskool door naar deze week en aten we donderdag restjes. De erwtensoep (die ik zelf maakte) was zoveel dat ik het niet in de diepvries kwijt kon. Ik gaf wat weg en we aten er gewoon nog een keer van!


Zondag: kerriesoep met kipreepjes
Maandag: spitskool met gehakt
Dinsdag: hutspot
Woensdag: pilav
Donderdag: groente, aardappels, vlees (groente moet ik nog halen)
Vrijdag: restjes
Zaterdag: patat en sla


De meeste etenswaren heb ik al in huis. Ik ga morgen naar de markt om wortels en wat uien voor de hutspot te kopen. Ook de groente voor donderdag en de groente die ik nodig heb voor de pilav hoop ik daar te halen. Patat is er nog genoeg, net als vlees en aardappels.


Fijne week!

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Experiment, cake in de broodbakmachine.

Tip: broodbakmix!