Opruimacties week 52

Ondanks dat de kinderen vakantie hebben, heb ik vorige week toch nog wat dingetjes kunnen doen!

Maandag: E. is nogal eh.. rommelig. Hij bewaard graag van alles! Zoals je ziet is z'n nachtkastje een zooitje. Dat is niet alleen zijn 'schuld', ik moet ook nog wat letters ophangen! En zie je die globe? Die kreeg hij van sinterklaas en stond al die tijd nog in de kamer. Tijd voor een plekkie boven!


 

Dat ziet er al heel wat beter uit! Al vind ik al die letters aan de muur behoorlijk druk. Even aankijken, en anders haal ik ze alsnog eraf.


En deze stapel verdwijnt in de oud papier bak!


Dinsdag: weinig tijd, een klein klusje dan maar! Deze bak staat in de voorraadkast en is bedoeld voor zakjes kruiden en bouillonblokjes e.d. maar eigenlijk heb ik geen idee wat er nog meer in zit..


Hij zit minder vol dan ik dacht, dat valt mee!


Dit zat erin (behalve die bloemkool natuurlijk ;-):


De potjes met kruiden gaan in de kruidenla, de gelatine in de 'bakla', de rest weer terug in de bak:


Niets wat weg kan deze keer! En wat een ruimte in die bak! Eigenlijk is 't ie te groot maar ik laat 'm nog even staan. Wie weet wat ik nog meer tegen kom met m'n opruimacties!

Woensdag: maakte ik de prullenbakla schoon, incl. alle prullenbakken, dat was echt een klusje dat nodig moest gebeuren!


En het is zo fijn als het weer schoon is!


De bakken ook allemaal lekker uitgesopt! Het kan er weer even tegen!


Donderdag: was ik vooral bezig met de voorbereidingen voor het kerstdiner van vrijdag, dus heb ik geen extra klusje gedaan.



Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Experiment, cake in de broodbakmachine.

Tip: broodbakmix!