Financien!

Je kent 'm vast wel, deze uitspraak! Nou, zo erg is het niet hoor, behalve deze maand dan.. Deze maand probeer ik alvast te wennen aan de nieuwe budgetten die ik voor volgend jaar gemaakt heb. We moeten stevig de hand op de knip houden willen we rond kunnen komen. Het geeft niet, het is een keuze die we gemaakt hebben toen we dit huis kochten. Als het meezit kan er van de zomer ook nog een kleine vakantie vanaf. 

Afgelopen week kocht ik nieuwe laarzen voor mezelf. Ik had al een paar keer bij de kringloop gekeken maar er lag niets voor me bij. Maandag zag ik dat ze bij een winkel hier in het dorp uitverkoop hadden, dus ging ik maar eens kijken. Ik kocht een paar heerlijk warme laarzen voor 50 euro i.p.v. 100 euro. 

Ook B. was hard aan nieuwe schoenen toe. De gaten zaten in de zolen, dus kocht ik vorige week een nieuw paar. 

Verder kocht ik 6 paar nieuwe sokken voor mezelf, bij de Aldi. Dat was zeker geen overbodige luxe, het ene paar na het andere paar begaf het. 


Al met al ben ik nu over m'n budget heen. Om dat een beetje aan te vullen heb ik m'n marktplaatswinkeltje aangevuld met nieuwe dingen, waaronder een jurk van Josephine & Co en twee verkade plaatjesboeken uit 1925 en 1932! Hieronder een aantal foto's met de spulletjes die ik verkoop. Heb je belangstelling? Bieden graag via MP!










Reacties

  1. oh, ik ken dat, het gepuzzel om goed uit te komen. Fijn zijn dan die extraatjes, en meteen lekker opgeruimd. Succes met de verkoop!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Experiment, cake in de broodbakmachine.

Tip: broodbakmix!