Award!

Wat een verassing! Ik heb een award gekregen van 'zeeuws knoopje'. Dank je wel! Het is voor mij echt een bemoediging om door te gaan met bloggen.

 
Maar goed, zo'n award krijg je niet zomaar, dit zijn de regels:
1. Vertel 11 dingen over jezelf.
2. Beantwoord de 11 vragen die aan je gesteld worden.
3. Maak 11 nieuwe vragen.
4. Kies 11 bloggers met minder dan 200 volgers en stuur hen dit award.
5. Laat het hen weten.
6. Bedankt de persoon van wie jij de nominatie kreeg.
 
Oké, daar gaan we dan! 11 dingen over mezelf:
1. Ik ben 1,68 meter lang.
2. Ik heb blauwe ogen.
3. Ik woon in het midden van het land.
4. Ik ben full-time huisvrouw.
5. Ik heb drie jonge kinderen.
6. Ik ben erg gelukkig ;-)
7. We wonen in een rijtjeshuis.
8. Mijn droom: een groententuin.
9. Ik ben iets te zwaar :-(
10. Ik heb een hekel aan ruzie.
11. Hobby's: lezen, bakken en bloggen (gek he..).
 
Nu nog de 11 vragen die 'zeeuws knoopje' aan me heeft gesteld:
1. Hoe vaak blog je?
Drie keer in de week? De ene week meer dan de andere week, hangt af van de tijd die ik heb.
2. Kost het je moeite om blogonderwerpen te vinden?
Eerlijk gezegd? Nee.. helemaal niet! Dat komt denk ik omdat ik over alles schrijf en m'n blog niet aan een onderwerp heb gebonden.
3. Hoe vaak per dag controleer je of er nieuwe blogberichten op je leeslijst staan?
Meestal één keer per dag, met uitzondering van zondag, dan laat ik de computer uit.
4. Weet je omgeving dat je een blog hebt?
Nee, alleen m'n man.
5. Wat vind je partner ervan?
Prima, mits ik er geen vertrouwelijke dingen op zet. Maar volgens mij kijkt hij er zelf bijna nooit op.
6. Hoe kom jij tot rust na een drukke dag?
Het allerfijnst: met een boek op de bank of in bed, maar daar komt helaas zo weinig van!
7. Wat is je favoriete vakantiebestemming?
Tot nu toe Kreta, maar veel verder ben ik ook nog niet geweest.
8. Wat kook/bak je het liefst?
Iets lekkers voor bij de koffie 's zondags. Cake, boterkoek, monchoutaart..
9. Waar doe je je boodschappen?
De meeste bij AH, soms ook bij de Aldi.
10. Ga je sinterklaas vieren?
JA! Hier bij ons thuis met de schoonfamilie.
11. Gebruik je google chrome of internet explorer?
Gek, maar dat weet ik eigenlijk niet eens precies.. iets om na te kijken!
 
Nu nog 'mijn' 11 vragen:
1. Wat is het mooiste boek (of serie) die je hebt gelezen?
2. Wat pak je vaker, de auto of de fiets?
3. Doe je vrijwilligerswerk?
4. Droger of wasrek?
5. Hoeveel geld besteed je ongeveer aan sinterklaascadeau's?
6. Wat is je leukste moment van de dag?
7. Wat is je favoriete seizoen?
8. Wat doe je liever, bakken of koken?
9. Geloof je?
10. Wat is je mooiste kleur?
11. Je favoriete meubelstuk in huis?
 
Ik nomineer:
1. eenvoudig geluk
2. Gelukkig met een klein budget.
3. Jutvrouw
4. Onder de knotwilg
5. Samen besparen
6. Spaarmoeder
7. Wonen aan boord
8. (Be)spaarStudent
9. Creatief met een klein budget
10. Bespaarzuinig
11. Echt eten, puur koken

Heel veel succes ermee!
 
 
 
 






Reacties

  1. Hoi, wat een leuke antwoorden! Zo leren we je nog een beetje kennen! Geeft best wel werk he? Zo'n award krijgen? We hebben best wat overeenkomsten, ik probeer ook op zondag de computer uit te laten en ik winkel zowel bij AH als Aldi. En die laatste vraag had ik gesteld, omdat ik gemerkt had dat de blogs beter laden als je google chrome hebt. Fijne dag verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor je award. Ik zal hem alleen niet doorgeven, om de eenvoudige reden dat ik al een paar keer een award kreeg. Nu mag iemand anders hem krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha, wat leuk om zo iets meer van je te lezen! Ook ik lees best wat overeenkomsten.
    En wat leuk dat je de award ook aan mij doorgeef! Ik moet alleen even denken hoe ik er invulling aangeef omdat ik al verschillende keren een award kreeg. Maar ik voel me wel vereerd en je vragen vind ik leuk en origineel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om als verrassing een award te krijgen.
    Ik ben er blij mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Experiment, cake in de broodbakmachine.

Tip: broodbakmix!